کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

دلم میگه

خستگی هامو از یاد ببرم به فکر فردا باشم اما فکر فردا منو نگران می کنه از اینکه چی قرار بر سرم بیاد .

نمی دونم کسی هست کمکم بکنه یا نه استرس اینده داره منو کلافه می کنه. شاید به خاطر تنهایی ولی من احساس می کنم که ادم ها در هر شرایطی که باشن دنبال غم می گردن حتی اون هایی که خوشبختن.

نظرات 2 + ارسال نظر
yass یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ب.ظ

salam.az in ke kar kardan ba internet va sakhat weblog movafagh shodi tabrik migam .enshala hamintor pishraft koni.negaran ayande ham nabash

مرسی از نظر خواهیتون.یاس

ساقی دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
امیدوارم که مشکلاتت حل بشه:
و اینکه متنهاتهم قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد