کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

سنگ صبور

سلام  

من مثل همیشه دیر به دیر میام سراغتون.......کاش شرایط میزاشت بیشتر پیشتون بودم.بابام مریض ۱سال تو خونه موندگاره من هم اخری هم به جای ناز دونه اونها باشم شدم سنگ صبور اونها.......اخه همه بردار وخواهرام ازدواج کردن سنگینی این خونه رو به دوش من گذاشتند. 

 

در کنار این سنگ صبور اونها تو مشکلاتشون هستم دریغ از اینکه اونها کمی به فکر من باشن. 

 

حق دارن درک نکنند چون جای من نیستند.دل تنگم واسه بچگی هام 

 

کاش خدا یه نگاهی به من بکنه.از خدا می خواهم همسفر راه زندگی منو سنگ صبور من باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
3erbit شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.3erbit2009.blogfa.com

salam doset aziz
weblage kheli ziba va ghashang va mofidi darid
bayad beheton khaste nabashid begam
doste gerami agar mikhahid por karbord tarin va jaleb tarin barname haye computer

ro dashte bashid ye sar be weblage man bezanid
taze na tanha barname nist shoma mitonid theme haye ziba - aks haye ghashang -

bazi haye jazab va didani, barye goshiye, ham'raheton download konid
montazere hozor garmeton hastam
----------------------------------
va goftani hast ke agar tamauol dashtid mitonid mano be in esme

دانلود آزاد با 3erbit

لینک کنید.
----------------------------------
www.3erbit2009.blogfa.com
----------------------------------
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

مرسی از اینکه از وبلاگم خوشت اومده. بهت سر میزنم.

یاسین یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
هر کی به خدا بیشتر نزدیک باشه خدا بیشتر امتحانش می کنه.
اگه دوست داری مطالب وبلاگ منو بخون شاید درد دل تو هم باشه...
برای شفای عاجل پدرتون هم دعا می کنم.
منتظر نظرت هستم

مرسی از نظر خوبت.........حتما سر میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد