کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

سال نو مبارک

بهار ۸۸ به همه تبریک میگم و امیدوارم اونهایی که مجردن بهار زندگی شون همراه با بهار ۸۸ از راه برسه. 

  

دوباره

دوباره عید دوباره خونه تکونی  دوباره خرید دوباره انتظار برگشت. 

 

دوباره من باید خودم تکون بدم ...........هر سال با اومدن عید فکر من هم مثل شکوفه ها باز میشود اخه ۲۰ فروردین روز تولدم و۱ سال بزرگتر میشوم . 

 

برام قشنگ وقتی بزرگتر میشم  طرز فکرم عوض میشه با مسائل بهتر کنار میام . 

 

مخصوص ازدواج پخته تر به این مسئله توجه میکنم .می خواهم بگم عجله نکنید تو ازدواج بزارید به حسی برسید که هوس تو ازدواج مفهوم عشق بگیرد حتی اگر با اونی که عاشقش نبودی ازدواج کنی.الان ۲۲ سالم اما نگاه من به اینده با ۴ سال پیش زمین تا اسمون فرق از این بابت خوشحالم  که بهتر می تونم برای اینده تصمیم بگیرم.