کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

دیر اومدم

سلام دیر اومدم منو ببخشید اخه دارم برای کارشناسی می خوانم سرم شلوغه ................. 

 

دلم براتون تنگ شده بود. 

 

کاش میشد قبل از زندگی یه بار فقط برای یه بار تو خواب زندگیمونو میدیدیم اون وقت جاهای بدشو عوض می کردیم از اونی که می دونستیم ممکن به قلبمون خنجر بزن دوری می کردیم. 

 

هر چی از عمر ما میگذره تجربمون بیشتر میشه اما چه فایده که گذشته دیگه تکرار نمیشه تا درستش کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام دوست میهن بلاگی من
همایش بزرگ میهن بلاگیها:

http://www.zavyeh.com/index.php?do=cat&category=15

سایت من:
www.zavyeh.com
و وبلاگ:
www.arash-soft.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد