کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

کاش عشق با من بود

از خاطراتم وموضوع های متنوع

کاش

کاش چشام به رنگ ابی دریا بود کاش لبام به سرخی البالو بود کاش رنگ خودم رنگ افتاب بود  کاش اینها متعلق به من بود با این حساب عشق کنار من بود.

البته زشتم نیستم چه جوری بگم سبزه ام وبامزه.

یه زمانی اون قدیم مدیم ها شعر میگفتم اما غم تنهایی زبونم بند اورد.شاید بعد ازدواج باز شد

بزار راحت بگم اینی که می خواهم بگم حرف دل همه دخترها اما خجالت میکشن که بگن اما من

حقیقتو میکم ما دختر ها حق انتخاب نداریم حتی اگر زیبا باشیم این رسم ما ایرانی هاست .

این خیلی سخت مخصوص در مورد ازدواج ...........ولی به یه چیز ایمان کامل دارم اینکه خدا می دونه کی با کی زیر یه سقف دوام میارن.

من نامه های زیادی برای خدا نوشتم شاید بخندید که من بچه ام اما مهم نیست برای خدا نامه می نویسم چون تنها اونه حلال مشکلات اگه بخواهید شما هم می تونید اینکارو بکنید.

دلم میگه

خستگی هامو از یاد ببرم به فکر فردا باشم اما فکر فردا منو نگران می کنه از اینکه چی قرار بر سرم بیاد .

نمی دونم کسی هست کمکم بکنه یا نه استرس اینده داره منو کلافه می کنه. شاید به خاطر تنهایی ولی من احساس می کنم که ادم ها در هر شرایطی که باشن دنبال غم می گردن حتی اون هایی که خوشبختن.

سلام

سلام میکنم به همه دوستان امید وارم از یادداشت هایی که می خواهم براتون بنویسم استفاده ببرید

امشب خسته ام قول میدم براتون یادداشت زیاد بزارم .